Garantie
Jij hebt recht op een deugdelijk en goed functionerend product. Dat betekent voor ons onder andere dat het door jou aangeschafte product niet binnen 1 jaar kapot mag gaan.
Wij hebben een strak ingeregeld kwaliteitsprogramma en besteden veel aandacht aan het zorgvuldig selecteren van de beste producten om op te nemen in ons assortiment.
Ondanks onze voortdurende kwaliteitszorg kan het echter altijd voorkomen dat jij je geconfronteerd ziet met een defect wat te snel optreedt.
Wij lossen dit soort gevallen altijd op vanuit een service gedachte. Met andere woorden: wij stellen niet snel een klant teleur.
Mocht jij van mening zijn dat je recht hebt op een garantieregeling van onze kant neem dan gelijk contact met ons op.
Uitgesloten van garantie:
- Schade, defecten of gebreken die ontstaan zijn door inwerkingen van buitenaf, beschadiging (al dan niet opzettelijk)
- Onregelmatigheden veroorzaakt door onjuist of onheus gebruik of door gebruikmaking voor doeleinden waar het product niet voor bedoelt is.
- Aanpassingen, modificaties en/of reparaties door jou zelf uitgevoerd.
- Zoekraken van retourzendingen.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat jij zo ontevreden met ons bent dat je een klacht wenst in te dienen.
We raden je aan om in geval van klachten deze als eerste bij ons kenbaar te maken door contact met ons op te nemen.
Wij staan voor onze service en zullen de klacht naar verwachting naar jouw volle tevredenheid oplossen.
Leidt dit onverhoopt toch niet tot een oplossing
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.
Dit ODR platform is te vinden op
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.